Sabtu, 26 September 2009

DPPPJS Menyampaikan Hamper Hari Raya Kepada Pondok-Pondok Polis





Petaling Jaya Selatan : Bagi menghargai jasa dan pengorbanan pasukan keselamatan yang menjalankan tugas sepanjang masa demi keamanan dan kesejahteraan rakyat, Dewan Pemuda PAS Kawasan Petaling Jaya Selatan ( DPPPJS ) telah menyampaikan sumbangan berbentuk hamper dan Kad Hari Raya kepada 3

Pondok Polis di sekitar PJS ( Pondok Polis Tmn. Medan, Tmn. Medan Baru, dan Tmn. Dato' Harun ).

Ketua DPPPJS ( Ahmad Shahrum Md Daud ) sendiri telah menyampaikan Sumbangan-sumbangan tersebut yang turut disertai oleh Timbalan, Naib dan Ahli Jawatnkuasa Dewan tersebut.

“Mereka memikul tugas dan tanggungjawab berat menjaga kesejahteraan dan ketenteraman awam agar rakyat dapat hidup dalam suasana aman dan harmoni menyambut perayaan seperti Hari Raya Aidilfitri dan lain-lain perayaan ”, kata ketua DPPPJS.

Menurutnya, walaupun sumbangan Hari Raya yang tidak seberapa nilainya, tetapi yang penting ialah ingatan terhadap perkhidmatan mereka kepada bangsa dan negara.

Sebelum itu DPPPJS telah menyampaikan sumbangan air minuman dan risalah aidilfitri kepada Jamaah Masjid Nurul Ehsan Kampong Medan dan Masjid Jumhuriah Taman Dato’ Harun, setelah solat jumaat sempena kehadiran 1 syawal.


1 ulasan:

  1. Semoga PAS PJS semakin sukses, terus maju dan gagah kehadapan...!

    BalasPadam